تولد یک سالگی مبارک یا "آنچه گذشت"

۱۳۸۷-۱۰-۰۳

دقیقا یک سال پیش تو همچین روزی این وبلاگ درست شد ! یادمه دو روز قبلش مدارس تعطیل شده بودند و دو روز بعد هم امتحان دین و زندگی داشتیم ؛ منم برای اینکه یک breakی بزنم ؛ رفتم سراغ اینترنت و سایت یوتیوب رو باز کردم و کلمه ی گارفیلد رو سرچ زدم ؛ بعد همینطور که داشتم یکی از ویدیو های کریسمی گارفیلد رو باز میکردم با خودم فکر کردم ؛ چه خوب میشد اگه یک وبلاگی بود که کلیپ های جالب انیمیشنی رو میزاشت ... و اینگونه بود که "دنیای انیمیشن" بوجود آمد!
حالا یک سال از اون موقع گذشته و این وبلاگ برخلاف اونچه که فکر میکردم و برخلاف وبلاگ هایی که قبلا داشتم کارش متوقف که نشد هیچ ؛ و هنوز به نوشتن توش علاقه دارم :))
تو این مدت بواسطه ی این وبلاگ با خیلی ها آشنا شدم و دوستان زیادی پیدا کردم و کلی اطلاعات انیمیشنیم بیشتر شده؛ مهبد عزیز که واقعا از اینکه باهاش آشنا شدم خوشحالم ؛‌شایان عزیز که همیشه با نظرات ؛ پیشنهادات و انتقاداتش منو در بهتر کردن مطالب کمک میکرد‌. مجید عزیز که خیلی لطف در حقم کرد ؛ مهدی عزیز که نمونه ی یک انسان پرتلاش بود و خیلی های دیگه که اگه بخوام بگم نیم ساعتی وقت میگیره!
اما این یک سال با همه ی خوبی هاش خیلی زود گذشت ؛ انگار همین دیروز بود که فا-وب رو بیخیال شدم تا این وبلاگو درست کنم! ولی تو این یک سال چی گذشت ؟ خب بیاین یک نگاهی بندازیم:


خب گفتم شاید بهتر باشه به مناسبت یکسالگی وبلاگ ؛ درهای شمارنده رو باز کنم و یکسری اطلاعات آماری رو براتون بزارم!
تا این لحظه ؛
تعداد کل بازدید ها :
پر بازدید ترین روز : 27 مهر ۱۳۸۷

پربازدید ترین ساعت :
بیشترین سرچ شده ها :
آمار موتور های جستجو :
آمار بازدید کشور ها :


***

یک بخش دیگه هم که خیلی مهمه ؛ مطالب سایته ؛ برای همین بهترین های سایت رو گذاشتم تا ببینید ؛ همه ی این ها هم با توجه با آمارها انتخاب شدند:
پربازدید ترین مطالب :
پربازدید ترین نظرسنجی :
وال- ای برای اسکار بهترین فیلم
بهترین مطلب :
بهترین نظرسنجی :
پیکسار درمقابل دریمورکس
بهترین شاخه :
خب این ها حاصل یکسال گذشته بود ؛ البته علاوه بر اینها میشه به :
هم اشاره کرد که در نوع خود کارای جالبی بودند!!!
خب حالا به مدت۲۴ ساعت ؛ جشن تولد "دنیای انیمیشن" شروع میشه! به جشن ما خوش اومدید!!برنامه ی جشن هم به این صورته :
من تا ساعت ۱۰ شب ؛ هفت مطلب براتون میزارم که بترتیب :
-آنچه گذشت
-مطلب نویسنده ی مهمان
-سوپرایز وبلاگی
-سوپرایز خبری
-پادکست ۳
-سوپرایز وبلاگی ۲
-سوپرایز پادکستی
هستند و هر ۲ ساعت به ساعت در وبلاگ قرار میگیرند! از اونجایی که من از فردا امتحانای ترمم شروع میشه ؛ به مدت یک ماه نیستم پس تا بهمن خدانگهدار!
طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده