لیست برنامه های تولد!

۱۳۸۷-۰۹-۲۹

سلام
شب یلداتون مبارک!
همونطور که میدونید چهارشنبه ۴ دی یا 24 اوکتبر یعنی دقیقا ۴ روز تا تولد یک سالگی وبلاگ دنیای انیمیشن هستش و همونطور که در پست های قبل اعلام کرده بودم، در اون روز یک شماره ی دیگه از "ویژه به توان2" های وبلاگو منتشر میکنم!
توان اول مربوط به تولد وبلاگ خودمه!
توان دوم این ویژه هم مربوط به تولد وبلاگ لونی انیمیشنه که 3-4 روز بعد تولدشه!
اما ویژه به توان 2ی اینبار چطوریه ؟
خب راستش من ؛ مثل ویژه ی قبلی 7 مطلب براتون آماده کردم ( چقد به عدد هفت علاقه دارم! ) که به این شرحه :
  • آنچه گذشت: ساعت 10 صبح
  • نویسنده ی مهمان: ساعت 12
  • سوپرایز وبلاگی: ساعت 2 بعد از ظهر
  • سوپرایز خبری: ساعت 4 بعد از ظهر
  • پادکست شماره 3: ساعت 6 بعد از ظهر
  • سوپرایز وبلاگی: ساعت 8 بعد از ظهر
  • سوپرایز پادکستی : ساعت 10 شب
نکته 1 : آنچه گذشت یک خلاصه ای از وضعیت سایت در این یک ساله!
نکته2 : برای بخش دوم هم از یکی از وبلاگ نویسان دنیای انیمیشن دعوت کردم که نویسنده ی مهم این وبلاگ بشه ، ایشون هم قبول کردند ! اولین باره بین وبلاگ های انیمیشنی انجام میشه!
نکته 3 : سوپرایز های وبلاگی تغییراتی هستند که بر روی وبلاگ و سیستم اعمال میشه !
نکته 4 : سوپرایز خبری یک مقاله هستش !
نکته 5 : یکی از سوپرایز های وبلاگی بدلیل بعضی مشکلات ممکن است آماده نشود ، ولی اگر آماده نشد بجاش یک مقاله میزارم! مشکلات هم به من بر نمیگرده و مربوط به دوستا
نکته 6 :پادکست شماره ی 3 پادکست آذر ماه هستش!
نکته 7 : پادکست ویژه در حقیقت پادکست دی ماه هستش که یذره زودتر از موعد منتشر شده! البته بدلیل یک سری اشکالاتی که در تهیه ی این شماره پیش اومده بود و همچنین بخاطر یکسری تغییرات دقیقه ی آخر ؛ ناچار شدیم ضبطشو از نو شروع کنیم ؛ بهمین دلیل این یکی هم ۱۰۰٪ نیست!
البته 7 مطلب رو به هر زوری شده منتشر میکنیم ! حالا چه پادکست باشه چه نباشه!

3 نظرات:

منتظریم ...

پیشاپیش تولد دنیای انیمیشن رو تبریک میگم. امیدوارم که سالهای سال زنده و آپدیت و فعال باقی بمونه.

ببینم فردا چیکار می کنی...
می ترکونی دیگه؟؟؟

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده