کارتون کست ؛ شماره ی ۳

۱۳۸۷-۱۰-۰۴

سلام
در وسطای ویژه به توان ۲ی دوم به سر میبریم و با شماره ی سوم اولین پادکست فارسی زبان انیمیشنی یا همون کارتون کست در خدمتتون هستم!
مطالب این شماره :
  • نسخه ویژه (۲۱ دقیقه) :
-مقدمه
-بولت گند میزند
-اخبار انیمیشنی
-معرفی سایت
-پاسخی از رضا
-پشت صحنه!

  • نسخه معمولی (۱۶ دقیقه) :
-مقدمه
-بولت گند میزند
-اخبار انیمیشنی
-معرفی سایت

  • دانلود نسخه ویژه (راپید شیر)(بزودی ...)
  • دانلود نسخه معمولی (لینک مستقیم)
  • دانلود از اودو (مستقیم) (بزودی ...)
  • دانلود از آیتیونز (بزودی ...)
بدلیل یک اشکال فنی لینک ها موقتا حذف شد!
نکته ۱ :این شماره حدودا یک هفته پیش آماده شد ولی برای امروز نگهش داشتم پس اگه بعضی جاهاش دیدید با جشن تولد مچ نبود بخاطر اونه!
نکته ۲ : زمانی که پادکست درست میشد من تو facebook عضو نبودم ولی حالا هستم پس فکر نکنید ما دروغ گوییم!
نکته ۳ : بخش جدیدی رو به نسخه ویژه اضافه کردیم به عنوان پاسخی از رضا که در اون به انتقادا پاسخ میدیم ؛ این شماره هم انتقادای شایان و mamooti رو از تو فروم گلوری انتخاب کردیم
نکته ۴ :‌بخش پشت صحنه یک آیتم کوچولو هستش که برای تست در نسخه ویژه قرار دادیم تا اگه خوشتون اومد بازم بزاریم! ( تیتر پشت صحنه رو رضا نمیگه! )
نکته ۵ : متن (tramscript) پادکستو میتونید از اینجا دانلود کنید
نکته ۶ : بدلیل کمبود وقت و شروع امتحانات ترممون وقت نکردم ورژن های دیگشو درست کنم ؛ ولی سعی میکنم تا آخر هفته اینا رو لااقل درست کنم!
نکته ۷ :‌به مناسبت تولد ؛ موسیقی main این پادکستو i like to move it move it گذاشتیم! خیلی باحال شده!
طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده