بسوی ماه پروازم بده!

۱۳۸۷-۱۰-۰۴

مقدمه ی شاهین :
رسم نویسنده ی مهمان ؛ رسمیست که در تمام وبلاگ های جهان اجرا میشه و یک کار شناخته شده و جا افتادست! در این چند وقت این کار در ایران نیز جا افتاده تا جایی که وبلاگ های شناخته شده ای مثل "یک پزشک" و ... نیز این کار را انجام میدهند!
ما نیز گفتیم به مناسبت یک زمان بودن تولد دنیای انیمیشن و لونی انیمیشن ؛ این رسم نیکو و پسندیده ! رو اجرا کنیم و شایان عزیز لطف کردش و این مطلب رو برای وبلاگ من آماده کرد که جا داره همینجا ازش تشکر کنم!
***
سلام به همه ی دوستان عزیز
من شایانم و نویسنده ی مهمان این ماه وبلاگ “دنیای انیمیشن” هستم ! راستش قضیه ی نویسنده ی مهمان وقتی که دیدیم تولد وبلاگامون یکیه به فکرمون رسید! یعنی شاهین برای وبلاگ من بنویسه و من برای وبلاگ شاهین ! و چون این موضوع تا بحال بین وبلاگ های
انیمیشنی اتفاق نیفتاده ؛ یکجورایی برای مطالب ویژه ی روز تولد مناسب میشه!

به سوی ماه پروازم بده

عوامل تولید:
کارگردان:"بن استاسن"
نویسنده:"دومینک پاریس"
صداپیشگان:"نیکولت شردان-تیم کوری-کریستفر لوید-رابرت پاتریک-کلی ریپا-آدرین باربیو
موسقی:"رامین جوادی"
به سوی ماه پروازم بده اولین انیمشن بلند سینمایی است که فقط به صورت سه بعدی به نمایش درآمده است. بودجه ساخت فیلم "هفده میلیون و سیصد هزار میلیون یورو بوده!

این انیمیشن ضعیف درباره سه مگس کوچک به نام های "نت" "آی کیو" و "اسکوتر" است که همراه با سفینه آپولو 11 به ماه میروند.
جزئییات خوب کار شده اند اما شخصیت ها به طور وحشنتاکی دو بعدی اند!!!! صداپیشه ها هم که کارشان را واقعآ افتضاح انجام داده اند.کمپانی پخش کننده انتظار داشت که این فیلم در زمان اکران بترکاند اما حتی از انیمیشن مزخرف و افتضاح شامپانزه های فضایی هم پایین تر ایستاد.
البته در این دو انیمیشن جزییاتی هستش که همکاریشون رو نشون میده:
به سوی ماه پروازم بده:قسمتی که که پدر بزرگ میخواهد با یک میمون آزمایشگاهی به فضا برود اما نمیتواند.
شامپانزه های فضایی: قسمتی که درون کلاه "هم" یک مگس جا مانده و همراه با او جیغ میزند.

بازم تولد وبلاگ "دنیای انیمیشن" رو تبریک میگم
طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده