قالب جدید

۱۳۸۷-۱۰-۰۴

سلام!
با سومین مطلب جشن تولد و اولین مطلبی که دلیل اصلی این ویژه به توان ۲ بود در خدمتتونیم!
یک سال از کار وبلاگ گذشت ؛ اگر یادتون باشه ؛ با یکی از قالب های دیفالت بلاگر کار رو شروع کردیم .
یک قالب ساده بودش که چون فارسی نمیخوند کلی اشکال داشت و خیلی چیزا دیده نمیشد!
بعدش یک قالب معمولی گذاشتم که درست بود ولی خیلی زشت بود و بعدشم قالب رتتویی . که هم زشت بود هم هیچی نداشت و بعد از اون این قالب quilm قالب اصلی وبلاگ شد تا به امروز ...
خیلی از دوستان ؛ چه مدرسه ای و چه اینترنتی انتقاد های زیادی بر قالب وبلاگ گرفتند و معتقد بودند که قالبش به درد عمم میخوره! البته خودم فکر میکنم قالب قشنگیه ولی خب همیشه حق با بازدید کنندست!
پس از امروز به بعد قالب دنیای انیمیشن تغییر میکنه و شکلش عوض میشه ! نه تنها دنیای انیمیشن ... بلکه همه ی وبلاگ های من قالباشون عوض میشند! سعی کردم این اشکالات در قالب های جدید حل بشه :
  • سخت بودن نظر دادن
  • کوچیک بودن ستون مطالب
  • درست دیده نشدن عکس ها
  • نداشتن امکان نظرات در صفحه اصلی
قالب های خیلی شیک رو انتخاب کردم که خوبیشون اینه که سریع هم بالا میان ... دنیای انیمیشن ست قشنگ آبی نفتی و سورمه ای میشه ! شاهین بلاگ به ست قرمز ؛ سیاه تغییر میکنه ؛ کارتون کست مثل لوگوش آبی کمرنگ میشه و ... هم سبز میشه ! ( ... جاخالی ای هستش که بعدا پر میشه !!!! )
قالب ها رو یکی از دوستانم تا چندین دقیقه ی دیگه زحمت قرار دادنشون رو میکشه!

خب ؛ ۲ ساعت دیگه مطلب بعدی ویژه منتشر میشه ! که باید بگم شاهکاره ! بهترین مطلبیه که تاحالا نوشتم ! از دستش ندید.
من خودم الان مشغول خوندن برای امتحان "آمار و مدل سازی" هستم! هرچند که خیلی چرته ولی اصطلاح های زیادی داره!
طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده