سوپرایز پادکستی!

۱۳۸۷-۱۰-۰۴

سلام
دوستان عزیز همونطور که پر برنامه ی قبل از جشن اعلام شد ؛ مطلب یکی مونده به آخر این ویژه نامه ؛ به شماره ی چهارم پادکست اختصاص داده شده! ولی خب باز همونطور که در اطلاعیه گفته بودم ؛ احتمال اماده شدن این قسمت خیلی کم بود چون بخاطر مشکلات رکورد شدنش باید دوباره ضبطش میکردیم و فرصت به اندازه ی کافی نبود تا بموقع آماده بشه! پس باید مارو ببخشید.
ولی خب من دیروز تا ساعت ۱ نصفه شب بیدار موندم و یک مطلب جایگزین برای این قسمت آماده کردم که به پادکست مربوط میشه!!!!
همونطور که میدونید ؛ پادکست ما بر روی یک سرور کمکی به نام odeo میزبانی میشه و از اونجا هم بر روی سرور های آیتیونز هدایت میشه!
این سرور خیلی کار مارو محدود میکرد و اجازه ی استفاده از فید رو به نحو احسنت نمیداد!
ولی خب برانکه پادکستمونو به خودکفایی برسونیم ؛ در طی یک اقدام عجیب ؛ دیشب فید مستقل پادکستو نوشتم! البته نسخه ی آزمایشی شو!
البته یک ماهی بود روش کار میکردم ولی مشکلی که داشت این بود که base پادکستو شناسایی میکرد ولی قسمت هاشو نمیتونست بخونه! بعد کلی تحقیق اشکالشو فهمیدم و برطرفش کردم!
بهرحال سورس اختصاصی کارتون کست فعلا راه افتاد و از طریق آدرس
قابل دسترسه! البته یک مشکلی که هنوز نتونستیم حلش کنیم تاریخ قسمت هاست ! الان همه ی قسمت ها در یک تاریخ هستش و هنوز نتونستیم تاریخ دقیقشونو وارد کنید!
اما این کار چه حسنی داشت ؟ خب راستش :
  • قابلیت اضافه کردن ورژن acc در پادکست
  • قابلیت انتقال transcript های پادکست بر روی فید
  • قابلیت مدیریت ریز جزییات پادکست
  • مدیریت تگ های itunes
  • و ...
که حالا با توجه به اضافه شدن این امکانات به پادکست میتونید خیلی آسونتر از فید پادکست استفاده کنید و خیلی به مشکل برنخورید
اینم لینک های فرعیش :
لینک متن پادکست ها :
لینک قسمت های پادکست:
http://cartooncast.persiangig.com/audio

البته برای کسانی که از odeo و itunes پادکستو دنبال میکنند ما فید قبلی رو هم آپدیت میکنیم ولی وقتی سورس از حالت آزمایشی بیرون بیاد دیگه کاری به کار اون فید نداریم
!
اینم شکلی که حالت فعلی فید داره :

این هم از آخرین مطلب جشن تولد دنیای انیمیشن که با اون دومین ویژه به توان ۲ هم به پایان میرسه! اینجا جا داره از همه ی کسانی که در تهیه ی این ویژه کمک کردند تشکر کنم! دستتون درد نکنه!
از فردا ؛ سال دوم دنیای انیمیشن رو شروع میکنیم ؛ یک ماهی رو با اجازتون به استراحت میرم که به امتحانای ترمم برسم ( چه استراحتی بشه ! ) در این ماه از پادکست هم خبری نیست!
بهمن ماه با مطالب جدید برمیگردم ! خیلی کارا هستش که هنوز باید انجام بدم ! ۲-۳ تا ایده برای وبلاگ و پادکست دارم که بعدا بهتون میگم! نظرسنجی وال-ای هم مهلتش رو بیشتر کردم تا زمانی که نامزد های اسکار اعلام بشه!
پس تا بهمن ماه و سال دوم دنیای انیمیشن ... خدانگهدار!
پینوشت : قالب جدید خوبه ؟؟؟؟؟؟؟

2 نظرات:

سلام شاهین
حالت که خوبه؟
منم خوبم و میخوام بگم ترکوندی . همین
در ضمن در مورد 205 گفتم که کاریکاتوریستم پس اگه کاری راشتی در خدمتم
فعلا بای

سلام کسری جان!
جدی ؟ تو هم کاریکاتور میکشی ؟ منم بعضی وقت ها کاریکاتور میکشم !
البته این ۲۰۵ فعلا خیلی اشکال داره ؛ آخه هنوز به روی کامپویتر کشیدن عادت نکردم!!
خوشحال میشم در مورد ۲۰۵ کمک کنی!

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده