سوپرایز وبلاگی ۲

۱۳۸۷-۱۰-۰۴

سلام
با یکی مونده به آخرین مطلب جشن تولد دنیای انیمیشن در خدمتتون هستم! که به یک سواپرایز وبلاگی مربوط میشه!
شاید یادتون باشه که در ویژه به توان ۲ قبلی یک وبلاگی بنام "دنیای اپل" رو معرفی کردم که مربوط به اخبار و نکات جالب شرکت اپل بود!

خب راستش من فکر میکردم این وبلاگ خیلی Hit باشه و بقول معروف "بترکونه" که برخلاف اونچه که تصور میکردم با یک شکست بسیار بزرگ رو به رو شد که اینترنت به عمر خود ندیده بود!
از اینرو تصمیم گرفتند که وبلاگ دنیای اپل رو ببندم! این وبلاگ در تاریخ ۶ ژانویه درست بعد از کنفرانس سالانه ی مکورلد بسته میشه و به کارش خاتمه میده!
ولی این سوپرایز اصلی نبود!آخه کدوم آدمی بسته شدن وبلاگشو به عنوان سوپرایزمعرفی میکنه ؟ سوپرایز اصلی چیزیه که جای این وبلاگو میگیره!
راستش سایت هایی مثل گارفیلد.آی آر و لونی کمیک ؛ باعث شده بود وسوسه ی شدیدی برای ایجاد وبلاگی در مورد کمیک پیدا کنم و خب از اونجایی که بنده بیشتر اوقات در مدرسه (بخصوص سر کلاس های دفاعی و ادبیات ) مشغول نقاشی کردن هستم! تصمیم گرفتم ماجراهای نیمکت های دور و برمون رو کمیک کنم و اونو تو وبلاگ جدیدی که به اسم ۲۰۵ باز کردم قرار بدم!
پس خانوم ها ... آقایون : آشنا بشید با وبلاگ:
205
مشاهده

ماجرای این کمیک ها همونطور که گفتم بر اساس دور و بری های من در مدرسه هستش ؛ شخصیت های این ماجرا عبارتند از :
  • شاهین
  • نکو
  • پژی
  • فری
  • بادی
  • مملی
مطمینا متوجه شدید که این اسامی من دراوردی هستند ( بجز اسم خودم ) خب این برای این بود که آبروی دوستان عزیزم نره ؛ البته بیشتر ماجراها تخیلی هستند و واقعیت ندارند!
طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده