والاس و گرومیت : a matter of loaf and death

۱۳۸۷-۰۹-۱۴

سلام

چند روزه مک عزیز با ما قهر کرده و روشنش که میکنم علامت ورود ممنوع برام میزنه! برای همین در طی این چند روز کل وبگردیمون با گوشی بود ،و مین نتونستم وبلاگو آپ کنم تا اینکه 2 تا لینک دانلود دیدم و به قول Chandler در سریال friends به خودم گفتم :


Could this BE anymore prettier ?( به کلمه ی BE توجه کنید )


پس به هر زحمتی بود یک کامپیوتر گیر آوردم تا این لینکارو تا داغن بزارم تو وبلاگ !


لینک اولی که براتون میزارم لینک دانلود جدیدترین انیمیشن زوج محبوب دنیای انیمیشن یعنی والاس و گرومیت هستش که a matter of loaf and death نام داره!



داستان این انیمیشن با باز کردن یک نون وایی توسط والاس و گرومیت شروع میشه که در وسط کارشون گیر یک ماجرای جنایی میفتن و چون والاس در این بین عاشق میشه فقط گرومیت میمونه و سعی در حل این پرونده داره!

در این انیمیشن همانند گذشته "پیتر سالیس" در نقش والاس حرف میزنه و جرالدین مک ایوان و سالی لیندسی به ترتیب جای "خانم تریپ" و "پیلا" حرف میزنند!

مدت زمان این انیمیشن 30 دقیقه و کیفیت آن هم در حد معمولی ضبط شده از تلویریون هستش ! ( من ضبط نکردم! )



اطلاعات بیشتر :


سایت انیمیشن :


لینک های دانلود :




پسورد :

ivan@rslinks
منبع : +
طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده