برن-ای!

۱۳۸۷-۰۹-۰۷

امروز به هر زور و ضربی بود انیمیشن برن-ای رو دانلود کردم ۵ قسمت بود با کیفیت بلو ری !!!! اولین بلوری ای بود که دیدم ؛ خیلی کیفیت شاهکاری داشت ؛ تا تعداد دندونه های ریز ترین پیچ برن-ای رو هم میشد دید! خودتون حساب کنید دیگه : ورژن معمولی این انیمیشن ۶۰ مگ بود در حالی که اینی که من دانلود کردم حدود ۵۰۰ مگ بودش!
در کل انیمیشن قشنگی بود ؛ بهترین نکته ای که داشت دقت و هماهنگیش با فیلم اصلی بود ؛ داستان این کوتاه با سنگی هایی که وال-ای در هنگام سفرش به اکسیوم تکون داده بود شروع میشه که باعث سوختن یکی از چراغ های اکسیوم میشه و برن-ای رو بیرون میکشه.
بعد که برن-ای میاد چراغو نصب کنه ؛ سفینه ای که وال ای گرفته بودش به اکسیوم میرسه و حواس برن-ای پرت میشه و میله رو ول میکنه تا دست تکون بده و میله به فضا میره و از اونجا که برن-ای روی یک ریل راه میره نمیتونه اونو بگیره . پس دوباره برمیگرده پیش رییسش که یک چراغ دیگه بگیره و این کار چند بار دیگه هم تکرار میشه تا بالاخره چراغ درست میشه ولی مشکل اصلی از اینجا شروع میشه و در اکسیوم توسط وال-ای و ایو بسته میشه و برن-ای بدبخت بیرون سفینه گیر میکنه و ...
چند تا نکته ی جالب هم داشت که شاید گفتنش بد نباشه! :
  • برنی ( همون برن-ای ) موقع کارش سمفونی ۹ بتهوون رو زمزمه میکنه!
  • داستان با سیر حرکتی فیلم اصلی پیش میره!
  • تمام لوکیشن های فیلم بعد از خالی شدن اکسیوم نشون داده میشه!
  • و ...
من خودم کلی خندیدم ؛ خیلی قشنگ بود و دیدنشو به همه توصیه می کنم!
پینوشت : تصمیم گرفتم کمتر لینک دانلود بزارم تو وبلاگ ولی در حال نوشتن قسمت دوم " کوتاه های پیکسار" هستم و در اون لینک این انیمیشن و چند انیمیشن کوتاه دیگر پیکسار رو میزارم!
پینوشت ۲ : چند وقته به کوتاه "دوست موشی شماست" گیر دادم و شدیدا دنبال لینک دانلودش هستم!
پینوشت ۳ : آقا این توییتر منو دنبال کنید دیگه!!!

4 نظرات:

لطفا اون لينكهايي كه بلو ري برن اي رو گرفتي لطفا تو همين نظرات بذار يا تو پست خوبت اضافه كن.

در ضمن Your Friend the Rat رو مي توني تو يوتيوب هم پيدا كني.

@آناهیتا :
مرسی از نظرتون!
لینک هارو بزودی تو یک پست دیگه همراه با "پرستو" و "your friend the rat" میزارم!

منم دنبالشما! لینکشو بگذار زودتر... مرررسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده