ماشینی که در همه ی کارهای پیکسار هنرنمایی می کند!

۱۳۸۷-۰۷-۲۷

سلام
این چهارمین مطلب ، از 7 مطلب ویژه ی 27 مهر است. اول قرار بود در این مطلب وبلاگ جدیدی از این مجموعه را معرفی کنم ولی خب دیدم دیگه خیلی داره لوس میشه ، برای همین گفتم این مطلب که کمی جالبتره رو بزارم.
این مطلب درباره ی یک ماشین است که در همه ی انیمیشن های پیکسار هنرنمایی داشته و بعد از چراغ مطالعه ی Luxo, jr ، معروف ترین نشان پیکسار هستش! درست حدس زدید ، این ماشین ، ماشین پیتزا هستش.
این ماشین بار اول در انیمیشن داستان اسباب بازی ها ، ظاهر شد و بعد از آن در همه ی انیمیشن های پیکسار دیده شد ، ولی در بعضی جاها بطور واضح و در بعضی جاها بطور مخفی ! من هم در این پست مکان حضور این ماشین در همه ی انیمیشن های پیکسار را برایتان می گویم :
1- داستان اسباب بازی ها : اولین فیلمی که این ماشین در آن ایفای نقش کرده بود ، فیلم داستان اسباب بازی ها بود. این ماشین در آن فیلم نقش بسیار مهمی را ایفا می کرد و از همونجا هم مشهور شد! شما این ماشین را می توانید در پمپ بنزینی که وودی و باز همدیگر را می بینند پیدا کنید


2- زندگی یک حشره : این ماشین در این انیمیشن هم بطور واضحی دیده می شود و مکان آن هم کنار خانه ی متحرک در بایو هستش و این هم تصویرش

3-داستان اسباب بازی های 2 : این یکی هم بسیار واضحه و براحتی میتونید پیداش کنید ، محلشم ، در پارکینگ آپارتمان Cutting Boulevard هستش!
4-شرکت هیولا ها : در این انیمیشن هم ماشین پیتزا در آخرای فیلم حضور دارد ، یعنی جایی که سالی و مایک ، راندال رو میندازند تو یه در، جایی که رندال فرود میاد کنارش ماشین پیتزای ! البته اینم بماند که اونجایی که راندال فرود میاد همون جایه که ماشین پیتزا در انیمیشن زندگی یک حشره حضور داشت5-در جستجوی نمو : در جستجوی نمو پیدا کردن این ماشین یذره سخت تره ولی خب با کمی دقت اونو پیدا کنید ، اونجایی که ماهی های آکواریم در حال فرار کردن هستند ، جایی که دوربین از داخل پلاستیک هست ، با کمی دقت می تونید اونو ببینید!6-باورنکردنی ها : شاید خفن ترین ماشین پیکسار کل فیلم های پیکسار تو همین باشه ! یعنی پدر آدمو درمیاره تا پیدا بشه ! زمان ظاهر شدنش هم دقیقا همون موقعی هستش که خانواده ی باور نکردنیها با اون ون روی شهر فرود می آیند ! یکی از ماشین های دور و بر همون ماشین پیتزاشت!
7-ماشین ها : ماشین پیتزای این انیمیشن هم خیلی سخت پیدا میشه و من بعد از 2000 باز دیدن این فیلم پیداش کردم. محلشم بین ماشین های توی بزرگراه هایی هستش که موقع شروع مسابقه نشون میده
8-رتتویی : تو این یکی هم این ماشین خیلی سخت پیدا میشه ! میانگین تعداد دفعات نگاه کردن برای پیدا کردن ماشین پیترا هم 10 دفعه هستش ;) ولی خب محلش ، پل بالای رودخونه ای هستش که اسکینر وقتی که می خواد رمی رو بگیره توش میفته هست!
9-وال ای : پیدا کردن این ماشین در این انیمیشن خیلی سادست ، چون دقیقا در یک صحنه بطور واضح اونو نشون میده ، تقریبا دقیقه ی 20 به بعد ، زمانی که ایو داره همه جارو اسکن می کنه!خب امیدورام از این مطلب ویژه هم خوشتون اومده باشه ( چون چشام کور شد ازبس که این انیمیشنارو دیدم )، ویژه ی بعدی 3 ساعت دیگه ، یعنی ساعت 6 خواهد بود ، پس خودتونو برای یک سوپرایز بزرگ آماده کنید ;)
اگر از این مطلب خوشتان آمده حتما اینها را هم ببینید :
- گوفی در پری دریایی
-شخصیت آپ در رتتویی
-نکاتی درباره ی وال ای که نمی دانستید
-نکاتی درباره ی وال ای که نمی دانستید - دو
طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده