شاهین هم وبلاگ دار شد!

۱۳۸۷-۰۷-۲۶

خب ، ساعت 9 صبحه و من الان در مدرسه زنگ تفریحم خورده ، البته تمام زنگ پیش فکرم پیش این وبلاگ بوده که پستا به موقع منتشر میشن یا نه؟
خب این دومین مطلب ویژه و بعد از مطلب قبلی ، خُنُک ترین مطلب امروز هستش! که در اون ، وبلاگ جدیدی رو که قرار بود افتتاح بشه رو می گم ، یعنی وبلاگ شخصی خودم.
این وبلاگ تقریبا ازیک سال پیش وجود داشت و من در آن مطلب می نوشتم ، ولی خب روزی فقط یک نفر بهش سر میزد که اون هم خودم بودم ، برای همین به پیشنهاد چندین عدد از دوستانم ، اونو اینجا هم معرفی می کنم که بقیه هم از مطالب چرت و پرت توش بهره مند بشوند.
دوستان تقریبا به آخر مطالب خُنُک رسیدیم و بزودی مطالب قشنگ شروع می شوند.
اینم آدرس وبلاگ مورد نظر : http://shahin447.blogspot.com
پی نوشت : این وبلاگی نبود که می خواستم معرفی کنم ، وبلاگ رو ساعت 3 بعد از ظهر معرفی می کنم;)!
خب مطالب چرت و پرت وبلاگ که برای صبح گذاشته بودمشون به پایان رسید از حالا به بعد منتظر باشید تا اینترنت رو کارتونی کنیم ;)
به انجمن هم سر بزنید ، ممکنه برنامه های اونا هم شروع شده باشه ;)
طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده