دنیای اپل شروع شد!

۱۳۸۷-۰۷-۲۷

سلام
با پنجمین ویژه ی روز 27 مهر در خدمتتون هستم ...
در این ویژه می خواهم وبلاگی که از یک سال پیش برنامه ی ایجادش بود را معرفی کنم.
اگر یادتان باشد ، چند وقت پیش ، یک نظرسنجی به عنوان " موضوع وبلاگ بعدی " راه انداختم که در نهایت با رای مساوی به پایان رسید ، ولی خب بالاخره از اون 2 وبلاگ یکی رو که از یک سال پیش برنامه اش بود رو انتخاب کردم و کارهایش را درست کردم و الان اونو معرفی می کنم. این شما و این هم ...
دنیای اپل
بله ، موضوع وبلاگ بعدی اپل است و این وبلاگ از فردا کارش را آغاز می کند ، در این وبلاگ آخرین اخبار اپل ، مک ، آیفون و آیپاد و همچنین لینک دانلود همه ی وقایع اپل قرار می گیرد.
این هم آدرس وبلاگ : http://persian-apple.blogspot.com
خب این هم از خبر مهمی که می خواستم بهتون بدم . ولی هنوز خبرای انیمیشن مونده و 2 پست آخر رو به اون مطالبی که "اینترنت رو کارتونی می کنند " اختصاص دادم که سه ساعت بعد اونا رو هم پست می کنم.
پس منتظر باشید ...

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده