نشان دنیای انیمیشن

۱۳۸۷-۰۷-۲۷

یا الان ساعت 12ست و یا یک مشکل اساسی در برنامه های من پیش اومده و بدبخت شدم:))!ولی اگر ساعت 12ست : چه وقت خوبی ، خورشید وسط آسمون و هوا گرم گرم ! این سومین ویژه ی 27 مهر هستش و امیدوارم خوشتون بیاد.
اگر این چند وقت به وبلاگ دقت کرده باشید ، حتما تغییراتی در قسمت FavIcon ( عکسی که کنار آدرس وبلاگ ظاهر می شود ) و بنر های سایت را مشاهده کرده اید.
علامت S-C از حالا به بعد ، لوگوی دنیای انیمیشن هستش و هرجا که اونو دیدید بدونید دنیایش انیمیشنه ;) از همه ی دوستان عزیز هم خواهشمندم که این علامت را در وبلاگ خود قرار دهند و به این وسیله از ما حمایت کنند.
برای این لوگو تقریبا یک ماه وقت گذاشته شده و از بین طرج های بسیاری که در سر داشتیم ، اینو انتخاب کردیم ، نظراتتون راجب این لوگو رو حتما با ما درمیون بگذارید.
من الان تقریبا مدرسه ام تموم شده و در راه خونمون هستم ، فکر کردید مطالب خوب رو بدون حضور خودم منتشر می کنم ؟ کور خوندید !

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده