27 مهر ، روز کارتونی شدن اینترنت!

۱۳۸۷-۰۷-۲۵

سلام
بالاخره بعد از کلی برنامه ریزی ، 27 مهر تقریبا رسید! اولین ویژه به توان 2 وبلاگ ، برای همین گفتم یک توضیح مختصری درباره ی اولین توان دوی سایت بگم :
1-ویژه ی یک : خب اولین ویژه ی این روز ، جشن 27 مهر در انجمن گویندگان جوان هستش ، جشنی که واقعا اینترنت رو کارتونی میکنه و برای همه ی سن ها مطلب داره ، از سن های بزرگ که برایشان مطالب ویژه ای درباره ی کارتون های دهه ی 70 در نظر گرفته شده ، تا دوستان کوچک تر که همه نوع مطلب درباره ی انیمیشن های مورد علاقه شان آماده شده است.
مطالب این جشن بسیار متنوع هستش و از صبح تا شب روز 27 مهر ادامه دارد و اگر می خواهید شما هم کمی کارتونی شوید ، حتما در اون روز به این تاپیک سری بزنید!
2-ویژه ی دو : ویژه ی دوم هم مربوط به وبلاگ خودمه ، مطالب وبلاگ من در این روز از ساعت 5 صبح شروع شده و تا 12 شب ادامه میابد ، من هقت تا مطلب + یک مقدمه برای این روز در نظر گرفتم که شاید مهم ترینشان افتتاح وبلاگ جدید باشه! دوستان عزیز توصیه می کنم در این روز وبلاگ رو هم از دست ندهید که تغییرات مهمی برای انیمیشن خواهد داشت!

پس وعده ی دیدار ، 27 مهر از 5 صبح تا 12 شب!
منتظرتون هستیم.
مطالب وبلاگ من در 27 مهر : اینجا
تاپیک 27 مهر در انجمن گلوری : اینجا

3 نظرات:

آخى! چرا هيچكى برات نظر نميذاره؟

نمی دونم ، همه می گن این بخش نظرات وبلاگم خیلی اذیت میکنه تا بشه توش نظر داد! :(

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز و گرامی...با احترام از شما دعوت می شود تا از این لینک بازدید کنید و در جشن بزرگ 27 مهر شرکت نمائید...با تشکر فراوان از شما...
http://www.27mehr.blogfa.com

لطفا دوستانتان را هم از این جشن آگاه سازید...

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده