ساعت شمار اسکار - قسمت دوم

۱۳۸۸-۱۲-۱۶

۵ ساعت دیگه تا شروع بزرگ ترین مراسم فیلم دنیا باقی مونده و این دومین شماره از ساعت شمار اسکار است !
Coraline و Logorama

Coraline
فکر کنم کمتر کسی باشه که اسم این انیمیشن به گوشش نخورده باشه ، این فیلم که یکی از هیت های سال ۲۰۰۹ بود یکی از کاندیدا های جدی کسب اسکار بهترین انیمیشن است .
این انیمیشن پرفروش که در آخرهفته ی اکرانش ۱۶ میلیون دلار و در کل حدود ۲۰۰ میلیون دلار فروش داشت توانست امتیاز 7.9 از IMDB و ۸۹٪ از سایت Rotten Tomatoes را کسب کند!
همچنین در این انیمیشن اشخاصی چون تری هچر ( بازیگر سریال معروف Desperate Houswives ) و همچنین جان هاچمن ( بازیگر معروف تبلیغ های Get a Mac اپل ) جای شخصیت ها صحبت می کنند !

داستان :‌کورالین دختری است که پدر و مادرش خیلی به او توجه نمی کنند و همین باعث می شود که بدلیل بیکاری به اکتشاف در خانه ی جدیدشان بپردازد که ناگهان با دری کوچک روبه رو می شود. و هنگامی که در نیمه های شب بدنبال صدایی وارد در می شود ، خود را در دنیایی جدید می بیند که در آن پدر و مادرش با دکمه هایی بجای چشم وجود دارند ، با این تفاوت که از پدر و مادر خودش خیلی مهربان تر هستند و بیشتر به او توجه ی کنند ...

***
Logorama
این انیمیشن کوتاه که در جشنواره ی کن امسال به نمایش درآمد داستان یک تعقیب موش و گربه ای بین پلیس و یک جنایتکار را در نیویورک آینده که پر از تبلیغات است و جای خالی در آن باقی نماده است نشان می دهد !
مدت این انیمیشن ۱۷ دقیقه است و بخاطر شیوه ی ساخت و داستان تقریبا تازه ی آن ، شانس خوبی برای دریافت اسکار دارد.

1 نظرات:

خیلی ممنون
با اجازه از مطلب کپی کردم

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده