در مراسم اسکار چه گذشت ؟

۱۳۸۸-۱۲-۱۸

هشتاد و دومین دوره ی مراسم اسکار هم صبح دوشنبه برگزار شد و با سورپرایز های بسیار به پایان رسید ، از برنده شدن ساندرا بولک برای بهترین زن بگیرید تا زده شدن پوز آواتار در شاخه های بهترین فیلم و بهترین کارگردانی >:)) ! من هم موفق شدم امسال آنرا بصورت زنده تماشا کنم ( روز بعدش هم کلا خواب بودم ! )
اما در شاخه ی بهترین انیمیشن باز هم پیکسار برای سومین سال پیاپی توانست ، اسکار را برای انیمیشن UP دریافت کند ،‌ البته بعد از سه سال نامزد شدن بالاخره موفق شد اسکار بهترین موسیقی متن را هم بدست آورد ! که برای این موفقیت بهشون تبریک می گیم !
البته انیمیشن Logomara هم که در اینجا معرفی کردم هم توانست اسکار بهترین انیمیشن کوتاه را دریافت کند ، البته من خودم حدس میزدم که یا والاس گرومیت ببره یا "مرگ و پیرزن" ولی مثل اینکه آکادمی از این انیمیشن پر از مارک های تبلیغاتی بیشتر خوشش آماده !
بهرحال یک اسکار دیگه هم تموم شد ، در حالی که در آن یک انیمیشن برای دومین بار در تاریخ توانست نامزد بهترین فیلم شود ( من خودمو با این یک جمله کشتم ! ، مگه نه ؟ )
تا سال بعد و پیروزی های بزرگتر پیکسار ...

لیست برندگان اسکار
طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده