سال نو مبارک

۱۳۸۸-۱۲-۲۹

سلام به همه ی خوانندگان عزیز !
سال نو را به همتون تبریک میگم ! به همه ی فارسی زبانان دور این جهان کوچیک ! به همه ی اونایی که سفره ی هفت سینشون پهنه ! به همه ی اونایی که رسیدن بهار رو جشن می گیریند ! و به همه ی شما که با سرزدناتون به این وبلاگ کوچیک مارو خوشحال می کنید !‌
این سومین نوروزیه که وبلاگ به خودش میبینه ! (کم کم داره بزرگ میشه !) اولین نوروز که با مجموعه مطالب هفت گانه همراه بود(اینجا) و دومین نوروز که فاتحه خوند به وبلاگ(اینجا) !!!!! اولی این سری نه به خوبیه اولیه نه به بدیه دومی، ۳ تا سورپرایز براتون دارم که در ۳ روز اول فروردین میزارم !
فعلا...
پ.ن : این عکسم عیدی من به شما !!! ( کپی رایت سفرش برای این سایته + )

4 نظرات:

سلام
من مایل به تبادل لینک با شما هستم.
آدرس ما را با عنوان آموزش انیمیشن در وبلاگتون قرار بدید. من هم آدرستون رو در صفحه اول سایت قرار میدم.
ممنون
www.rayanlearn.com

سایت ایرانیان انیمیشن را در لیست سایتهای فارسی انیمیشن قرار دهید.

وبلاگ شما هم در این سایت لینک می شود.

www.iraniananimation.com

سلام شاهين......
چرا ديگه آپ نمي كني؟ :(

با سلام
وبلاگ جالبی دارید
به آدرس ما سر بزنید
http://3d-palm.blogfa.com

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده