وال-ای اسکارو گرفت !

۱۳۸۷-۱۲-۰۶

سلام !
بالاخره مراسم اسکار هم تموم شد و رفت !‌
من امسال شانس اینو داشتم که تا صبح بیدار بمونم و مراسمو کامل ببینم ! خیلی باحال بود ؛ مخصوصا که بدلیل اینکه هیو جکمن مجریش بود بیشتر بخش هاش میوزیکال بود !
ولی بخش انیمیشنیش از ویژگی های جالبی برخوردار بود ؛‌اول از همه اینکه اجرا کننده های اون بخش جک بلک و جنیفر انیستون بازیگران معروفی که بخاطر سریال هایی مثل فرندز یا فیلم مدرسه ی راک شهرت زیادی را دارند ! که البته هردوشون هم در انیمیشن ها گویندگی کردند ؛ جک بلک در کونگ فو پاندا و جنیفر انیستون هم در آیرون جاینت!
بلک هم تیکه ی جالبی به دریم ورکس انداخت . آخه جن ازش پرسید چیکار میکنی که درامد انیمیشنات از درامد فیلم هایی که بازی کردی بیشتر شده ؟ بعد بلک گفت من یک استراتژی دار مکه میرم تو انیمیشن های دریم ورکس گویندگی میکنم بعد با پولی که بهم میدن روی انیمیشن های اسکار شرط بندی میکنم!

انیمیشن این قسمت هم مثل همیشه جالب بود ؛ این انیمیشن کوتاه با وال-ای شروع میشه که یک دری رو میبره و پشت اون در یک اسکار و یک نوار ویدیویی میبینه ؛ اسکارو میندازه دور ولی نوار رو با خودش میبره توی خونش و پخشش میکنه ؛ در اون نوار خلاصه ای از تمام انیمیشن های سال ۲۰۰۸ هستش که وال-ای کلی ذوق میکنه ؛ بعد یک صدایی میشنوه برمیگرده میبینه که همه پشتشن !

اسکار این بخش همونطور که انتظار میرفت به وال-ای رسید و اسکار بهترین انیمیشن کوتاه هم در کمال تعجب به The House Of Small Cubes رسید ! سازندش که فکر کنم کره بود اصلا بلد نبود انگلیسی حرف بزنه ؛ همش میگفت sank u sank u!
اینم یک ویدیو که همه ی اینارو در بر داره و توصیه میکنم حتما ببینید !
طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده