کمی اطلاعات !

۱۳۸۷-۱۱-۲۸

سلام
دوستان عزیز همونطور که میدونید داریم به عید نزدیک میشیم و مثل سال قبل کلی برنامه داریم واستون ؛ برای همین گفتم کمی درباره ی وضعیت سایت از جنبه های مختلف بنویسم تا اگر در بعضی موارد مشکل یا سوءتفاهمی هست برطرف بشه !

۱- لینک ها : اولین موضوعی که شاید باعث بوجود اومدن سوءتفاهم برای خیلی از دوستان باشه ؛ حذف شدن ناگهانی لینک هاست ! همونطور که میدونید در ورژن قبلی وبلاگ ما بخشی داشتیم به اسم وبلاگ های انیمیشنی که فکر کنم تقریبا لینک همه ی وبلاگ ها و سایت های فارسی زبان انیمیشنی توش بود ؛ بعد از عوض شدن قالب در ویژه ی دوم همه ی لینک ها پاک شد و دوباره برنگشت ؛ برای همین ما لینک هارو نداشتیم تا دوباره اون بخشو راه بندازیم !
بنابراین از همه ی دوستان وبلاگ داری که درباره ی انیمیشن ؛ هنر و یا هر موضوعی که به نوعی به انیمیشن مربوطه مینویسند خواهش دارم که آدرس وبلاگشون رو یا از طریق ایمیل یا از طریق نظرات اعلام کنند ! چون تصمیم داریم یک بخش بسیار جالب برای وبلاگ نویسان انیمیشنی راه بندازیم و همشونو معرفی کنیم !

۲-وبلاگ : در چند ماه اخیر وبلاگ دچار تغییرات بسیاری شده که خیلی هاشون بد و بعضیهاش خوب بوده ؛ خب راستش اینا هم موقتی بوده چون در تلاشیم تا کلا سیستم وبلاگو عوض کنیم و به یک جای دیگه مهاجرت کنیم ؛ بنابراین اگر از وضعیت کنونی وبلاگ ناراضی هستید ؛ نظر ؛ پیشنهاد و یا انتقاد خود را با من درمیون بگزارید تا در عید ؛ شاهد وبلاگ جدید ما باشید !

۳-پادکست : در اولین شماره ی پادکست که ۲۷ مهر منتشر شد ؛ گفتیم که این پادکست قراره ماهنامه باشه و هرماه ؛ یک قسمتش منتشر بشه ؛ ولی خب الان تقریبا ۴ ماهه که از قسمت جدید خبری نیست ؛ خب شید لازم باشه توضیحاتی برای این مورد هم بدم !
  • قسمت های ۳ و ۴ پادکست شاید ۲ ماهی هستش که آمادست ؛ حتی شماره ی سوم برای ۲۴ ساعت در سایت قرار گرفت ولی بعد برداشته شد ؛ خب راستش دلیلش این بود که اکانت راپید شیر من بدلیل تموم شدن زمانش بسته شد و چون وقت نکردم دوباره شارژش کنم ؛ فضای نامحدودی که برای آپلود قسمت ها داشتم از بین رفت ! پرشین گیگ من هم حجمش برای ۴ ورژن هرقسمت کافی نیست برای همین انتشار این ۲ قسمت کمی به تاخیر افتاد
  • ویژه نامه ی اسکار هم نام قسمت پنجم پادکسته که کار بر روی از ۳ روز پیش شروع شده و تا الان بی وقفه ادامه داشته ؛ همونطور که میدونید اسکار روز ۲۲ فوریه هستش و ما باید این قسمت رو تا بیستم منتشر کنیم برای همین داریم بی وقفه روش کار میکنیم و امیدواریم بتونیم به موقع آمادش کنیم! این شماره در اصل همون شماره ی بهمنه که کلا به بررسی مراسم اسکار اختصاص داده شده !
  • شماره ششم هم سعی میکنیم تا وسطای اسفند منتشر کنیم!

۴-دومین دوره ی فستیوال نوروزی : این دومین نوروزیه که با این وبلاگ در خدمتتون هستیم ؛ برای همین تصمیم گرفتم که مثل سال قبل ؛ یک فستیوال ۷ روزه راه بندازم ؛ البته اینبار تنها نیستم و مجید و شایان هم در این فستیوال با من همراه خواهند بود !
مثل سال قبل در ۷ روز اول عید نوروز ؛ هر روز صبح یک سوپرایز براتون میزارم ؛ سورپرایز های این بار با قبلی ها فرق میکنه و مطمئنم که کفتون میبره !
اسم رمزشم فعلا اینه :‌
ویژه به توان نوروز

همین دیگه !
تا مطالب بعدی فعلا خدانگهدار !

2 نظرات:

cinemaanimation.blogspot.com

ببخشید وقت نداشتم مطلب بنویسم راستش وبلاگ بدی نیست اما به پا وبلاگ تو نمیرسه وبلاگت واقعا عالیه راستش من یه وبلاگ دیگه داشتم که انتقال دادم.
worldanimation.blogfa.comوبلاگ قبلیمه
cinemaanimation.blogspot.comوبلاگ جدیدمه

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده