برن-ای!

۱۳۸۷-۰۹-۰۷

امروز به هر زور و ضربی بود انیمیشن برن-ای رو دانلود کردم ۵ قسمت بود با کیفیت بلو ری !!!! اولین بلوری ای بود که دیدم ؛ خیلی کیفیت شاهکاری داشت ؛ تا تعداد دندونه های ریز ترین پیچ برن-ای رو هم میشد دید! خودتون حساب کنید دیگه : ورژن معمولی این انیمیشن ۶۰ مگ بود در حالی که اینی که من دانلود کردم حدود ۵۰۰ مگ بودش!
در کل انیمیشن قشنگی بود ؛ بهترین نکته ای که داشت دقت و هماهنگیش با فیلم اصلی بود ؛ داستان این کوتاه با سنگی هایی که وال-ای در هنگام سفرش به اکسیوم تکون داده بود شروع میشه که باعث سوختن یکی از چراغ های اکسیوم میشه و برن-ای رو بیرون میکشه.
بعد که برن-ای میاد چراغو نصب کنه ؛ سفینه ای که وال ای گرفته بودش به اکسیوم میرسه و حواس برن-ای پرت میشه و میله رو ول میکنه تا دست تکون بده و میله به فضا میره و از اونجا که برن-ای روی یک ریل راه میره نمیتونه اونو بگیره . پس دوباره برمیگرده پیش رییسش که یک چراغ دیگه بگیره و این کار چند بار دیگه هم تکرار میشه تا بالاخره چراغ درست میشه ولی مشکل اصلی از اینجا شروع میشه و در اکسیوم توسط وال-ای و ایو بسته میشه و برن-ای بدبخت بیرون سفینه گیر میکنه و ...
چند تا نکته ی جالب هم داشت که شاید گفتنش بد نباشه! :
  • برنی ( همون برن-ای ) موقع کارش سمفونی ۹ بتهوون رو زمزمه میکنه!
  • داستان با سیر حرکتی فیلم اصلی پیش میره!
  • تمام لوکیشن های فیلم بعد از خالی شدن اکسیوم نشون داده میشه!
  • و ...
من خودم کلی خندیدم ؛ خیلی قشنگ بود و دیدنشو به همه توصیه می کنم!
پینوشت : تصمیم گرفتم کمتر لینک دانلود بزارم تو وبلاگ ولی در حال نوشتن قسمت دوم " کوتاه های پیکسار" هستم و در اون لینک این انیمیشن و چند انیمیشن کوتاه دیگر پیکسار رو میزارم!
پینوشت ۲ : چند وقته به کوتاه "دوست موشی شماست" گیر دادم و شدیدا دنبال لینک دانلودش هستم!
پینوشت ۳ : آقا این توییتر منو دنبال کنید دیگه!!!
» ادامه مطلب

سفر در زمان!

۱۳۸۷-۰۹-۰۴

وبلاگ "یک پزشک" بازی جالبی به نام سفر زمان به راه انداخته که بسیار جالب هستش و در اون باید لیست کارهایی که اگر ماشین زمان داشتید انجام میدادید رو بنویسید. خب منم خودمو به این بازی دعوت کردم :دی. این هم لیست من :
توقف زمان :
  • بچه که بودم همیشه عاشق اون فیلم "ساعت برنارد"(اسمش فکر نکنم درست باشه) بودم که برنامه کودک نشون میداد و ماجرای بچه ای بود که ساعتی داشت که زمانو متوقف می کرد. خیلی دلم میخواست منم از اون ساعتا داشتم. مخصوصا موقع امتحانای عربی ؛ ادبیات و دفاعی !
  • زمانو متوقف می کردم و همینجوری راه میفتادم دور دنیا!!! تو هر کشور هم ۱ دقیقه زمان رو برمیگردوندم و بقیش pause میکردم!
  • شب های امتحان زمان رو متوقف می کردم بعدش میرفتم تو اینترنت؛ ۱۰-۲۰ ساعت گشت میزدم! (‌هرچند مطمین نیستم اونموقع اینترنت کار میکنه یا نه ؟)
جلو بردن زمان :
  • زمانو جلو میبردم ؛ همه ی انیمیشن هارو میدیدم و برمی گشتم و نقداشونو جلو جلو می نوشتم!
  • به زمان رو جلو میبردم ؛ به آیندم یه دید میزدم اگه خوب بود که هیچ ولی اگه بد بود عوضش می کردم ( ۱۰۰٪ خوبه !! :دی)
  • میرفتم مجصول بعدی اپل رو میدیدم بعد تو اینترنت پخشش میکردم تا استیو جابز عزیز نتونه با آب و تاب تو مکورلد معرفیش کنه!
  • یک وسیله ی آشغال رو برمیداشتم بعد میرفتم ۱۰۰ سال بعد به عنوان عتیقه میفروختمش!
  • یک سریالی بود چند وقت پیش که ماجرای یک یارویی رو نشون میداد که هر روز ؛ روزنامه ی فردای اون روز به دستش میرسید! منم یک کاری تو همون مایه ها میکردم و هر روز یکی رو سرکار میزاشتم!
عقب بردن زمان :
  • از اونجایی که من خیلی بدقولم ! هروقت چیزی یادم میرفت برمیگشتم و یاد خودم میاوردم که یادم نره!
  • میرفتم با کورش ؛ بتهوون و ۹ پیرمرد دیزنی عکس میگرفتم!
  • کلا زمانو ۴ سال عقب میبردم ؛ یا به عبارتی خودمو ۴ سال بزرگ می کردم! (شوخی با دوستانی که منو میشناسند!)
  • میرفتم تو خونه ی هیث لجر نمیزاشتم مثل خر قرص بخوره که بمیره!
  • یبار میرفتم جزو audience سریال فرندز میشدم!
البته یک چیزی به اسم پارادوکس زمان هست که میگه هرچی قرار باشه اتفاق بیفته اتفاق میفته ! این قضیش به نظریه ی فرضی شرودینگر مربوطه ؛ که میگه در هر لحظه جهان به ۲ قسمت تقسیم میشه : یا بله و یا خیر! مثلا شما میخواین یک قدم به سمت جلو برید ؛ در این لحظه جهان ۲ قسمت میشه : در یک قسمت شما قدم رو بر میدارید و در قسمت دوم شما قدم رو بر نمیدارید. و همینطوری که پیش بره میلیارد ها دنیا بوجود میاد که ما فقط در یک دنیاش هستیم و جالبیش اینه که آینده ی ما چه جزیی و چه کلی در هرکدوم از این دنیا ها متفاوته!
مثلا فرض کنید یک بلیت لاتری میخرید و نمی برید ؛ بعد در زمان به عقب بر میگردید و شماره ای که برنده شده رو میخرید؛ ولی ...بوم ... همینجاست که جهان شما عوض میشه و به یک جهان دیگه میرید ؛ جهانی که در اون شماره ی برنده اون شماره ای نیست که خریدید و دوباره شما میبازید!
حالا یک مثال کمی خفن تر :
شما با دوچرخه به مغازه میرید و وقتی میاین میبینید که دوچرختون رو دزدیدن؛ پس با ماشینتون به عقب بر میگردید و به خودتون یاداوری می کنید که دوچرخه رو قفل کنید و دوچرختون دزدیده نمی شود ؛ ولی وقتی دچرختون دزدیده نشده ؛ دیگه نیازی نیست به خودتون یاداوری کنید ؛ پس دنیاتون عوض میشه و به دنیایی میرید که دوباره یادداوری نکردید و دچرختون دوباره دزدیده میشه!
جالب نیست ؟
خب این بود لیست من... هر چند ممکنه بعدا کامل ترش کنم!
 از شایان ؛ مجید ؛ مهدی و مهبد عزیز هم دعوت میکنم شرکت کنند
» ادامه مطلب

بولت گند میزند


انیمیشن بولت هم اکران شد ولی متاسفانه در ۲ روز اول اکران فقط 27 میلیون دلار فروش کرد. که شاید یکی از ناراحت کننده ترین واقعه های انیمیشنی امسال بود! یعنی حتی از نصف فروش ماداگاسکار در این مدت هم کمتر.
انیمیشن ماداگاسکار در ۲ روز اول ۶۳.۵ میلیون دلار فروش کرد و تابحال بیشترین فروش ۲ روزه را در بین انیمیشن های امسال داشته! در ضمن وال-ای هم در ۲ روز اول ۶۳ میلیون فروش داشت!

پی نوشت : در فروم گلوری یک تاپیک جالب برای بحث درباره ی نامزد های اسکار راه افتاده که خیلی قشنگه و توصیه می کنم ببینیدش! لینک
» ادامه مطلب

صداهایی جدید برای پیکسار


MTV news اعلام کرد که در گفتگویی که با مدیر بخش خلاقیت های پیکسار "جان لستر" داشته او گفته که صدای شخصیت سلینکی در انیمیشن داستان اسباب بازی های ۳ توسط یکی از دوستان "وارنی" که صداش خیلی شبیه او هست گفته می شود!
همانطور که میدانید ؛ جیم ورنی گوینده ی قبلی این شخصیت در داستان اسباب بازی های ۱ و ۲ ؛ چند وقت پیش درگذشت!
همچنین وی گفت که هنوز برنامه ی مشخصی برای شخصیت داک در ماشین های ۲ ندارند و بسته به شرایط حتی ممکن است ناچار به حذف وی از کل فیلم  شوند. گیونده ی این شخصیت هم که " پل نیومن" بود نیز چند وقت پیش در گذشت!
مطالب مرتبط :
» ادامه مطلب

چه میکنه این سایت آپ!

۱۳۸۷-۰۹-۰۲

سلام
یک نکته ی جدید از سایت آپ کشف شده ! پس ضمینه ی سایت آپ بسته به ساعت شما تغییر می کند ؛ یعنی اگه ساعت ۷ صبح بروید آسمان قرمز ؛ اگه ساعت ۹ صبح بروید آسمان آفتابی و اگر ساعت ۱۰ شب بروید آسمان پس ضمینه تاریک هستش!
» ادامه مطلب

میکی تولدت مبارک یا بازی وبلاگی!

۱۳۸۷-۰۸-۲۹


میکی جون تولدت مبارک ! خدا خالقتو بیامرزه ! شرکتتم دوباره آباد کنه !

یک بازی کوچولو به مناسبت تولد میکی راه انداختم . کسایی که دعوت کردم اگه دوست داشتن میتونن شرکت کنند. فقط باید جواب سوال رو تو وبلاگشون بنویسند ! سوالشم اینه : اگه میکی موس رو میدیدید (!) چی بهش می گفتید (تا ۳ جمله !) هرکی هم دعوت شد بعد از اینکه شرکت کرد میتونه هرکی رو خواست دعوت کنه!
امیدوارم گیج نشده باشید !‌:))
خب دعوتی های من هم اینا هستند :
مجید  ؛ شایان ؛ مهبد و مهدی  عزیز!
امیدوارم دوستان منو ضایع نکنند!
» ادامه مطلب

۱۳۸۷-۰۸-۲۴

سلام
شماره ی دوم پادکست هم منتشر شد ؛ اسم این قسمت "وال-ای برای بهترین فیلم" هستش و با رفتن به وبلاگ پادکست میتونید دانلودش کنید.
» ادامه مطلب

اسکریپت وال ای

۱۳۸۷-۰۸-۲۳

سلام
گفتم اسکریپت وال-ای رو براتون بزارم! آخه ۵-۶ تا از رشته هایی که وال ای برای اونها معرفی شده به اسکریپت مربوط میشه!
اینم لینک دانلود
» ادامه مطلب

دیزنی نامرد!

۱۳۸۷-۰۸-۲۲

سلام
این دیزنی نامرد از وبلاگ من تقلب کرده و یکی از بخش های وبلاگ رو به دی وی دی وال ای اضافه کرده!!!! اون هم بخشی نیست بجز بخش " نکاتی درباره ی وال ای که نمی دانستید" ! باورتون میشه ؟ آخه چرا این دیزنی کپی رایت رو رعایت نمی کنه! :)):)):))
این هم عکس هایی که دیزنی برای تبلیغ دی وی دی منتشر کرده! ( + و + )
این هم مطالبی که دیزنی از روشون کپی برداری کرده ( + و + )
» ادامه مطلب

انیمیشن کوتاه گنگ فو پاندا!

انیمیشن کوتاه furious five یک ادامه و یا شاید مقدمه ای بر داستان پاندای کنگ فو کار می باشد! در این انیمیشن "پو" داستان تک تک ۵ قهرمان را بیان می کند و چگونه آموزش دیدنشان را تعریف
می کند.

در این انیمیشن همان گویندگان قبلی صحبت کردند و این انیمیشن همراه با دی وی دی کنگ فو پاندا منتشر شد!
من خودم در حال حاضر مشغول دانلود کردنش هستم ولی لینک ها رو میزام که شما هم اگه خواستید دانلودش کنید! :
قسمت اول
قسمت دوم
قسمت سوم
***
این هم لینک این فیلم در IMDB.
پینوشت : جالبی این انیمیشن این هستش که امتیازی که در IMDB گرفته از امتیازی که خود فیلم گرفته بالاتر است!
» ادامه مطلب

وال ای برای اسکار! ۲

ما فکر می کردیم دیزنی به بهترین فیلم و بهترین فیلم انیمیشن اسکار رضایت دهد ولی مثل اینکه این کمپانی برای وال ای برنامه های بیشتری داره ! این رشته هایی هستش که دیزنی وال رو در آنها معرفی کرده :
  • بهترین فیلم - جیم موریس
  • بهترین انیمیشن - اندرو استانتون
  • بهترین کارگردانی - اندرو استانتون
  • بهترین اسکرین پلی - پیت داکتر و اندرو استانتون
  • بهترین سینماگرافی - جرمی لاسکی و دنیل فنبرگ
  • بهترین ادیت - استیفن اسچافر
  • بهترین کارگردانی هنری - رالف اگلستون
  • بهترین میکس صدا - تام مایرز ؛ مایکل سمانیک و بن برت
  • بهترین ادیت صدا - بن برت و متیو وود
  • بهترین موسیقی متن - توماس نیومن
  • بهترین تک آهنگ (Down to Earth)
حالا فکر کنید وال ای همشو ببره ! چه شود!!!!
نکته ی جالبی هم که به چشم می خورد معرفی شدن high school musical 3 برای تقریبا ۲۰ اسکار هستش ! یعنی ۱و۲ش که فوق چرت بودن ولی این یکی رو نمی دونم ( حتی برای best picture هم معرفی شده!!!)
» ادامه مطلب

وال ای برای اسکار!

۱۳۸۷-۰۸-۲۱

سلام
همانطور که در اینجا و اینجا نوشتم ؛ احتمال متحول شدن سینما در سال ۲۰۰۹ بسیار هستش ؛ چون به احتمال زیاد وال ای نامزد اسکار میشه! خب وبلاگ دنیای انیمیشن هم تصمیم گرفته که از این موضوع حمایت کرده و تا اعلام نتایج نهایی اسکار به تبلیغ نامزد شدن وال ای برا بهترین فیلم اسکار بپردازد.
در حال حاضر :
-موضوع این قسمت پادکست کلا به نامزدی وال ای اختصاص داده شده!
-نظرسنجی جدید برای وال ای تهیه شده
-موضوعی جدا به این نام درست شده است!

بزودی :
-لوگو های حمایت ...
-مقاله های مربوط ...
و...
پس منتظر باشید.
پینوشت : پادکست همه ی کاراش تموم شده بود ولی بعلت تغییراتی که در سیستم اعمال شده بود ؛ ترجیح دادیم کمی ویرایشش کنیم پس تا آخر هفته منتشر می شود!
» ادامه مطلب

تریلر آپ ؛ آپ شد!

۱۳۸۷-۰۸-۱۷

تریلر آپ بالاخره منتشر شد! لینک های دانلود:
480p - 720p -1080p

با تشکر از آپکامینگ پیکسار
» ادامه مطلب

پرونده ای برای برن ای!

همانطور که قبلا در پست های قبلی نوشتم ( اینجا و اینجا) برن-ای نام جدیدترین انیمیشن کوتاه پیکسار هستش که قرار است با نسخه های بلوری وال ای منتشر شود.
این انیمیشن های کوتاه که از زمان شرکت هیولا ها ساختنشان شروع شد ؛ جزو کوتاه های اصلی پیکسار حساب نمی شوند و بیشتر یک نوع هدیه و یا اشانتیون برای کسانی هست که نسخه های با کیفیت انیمیشن ها را تهیه می کنند!
این کوتاه ها ؛ در دنیای همان انیمیشن های بلند اتفاق می افتند و داستان مشابهی دارند ! ( برای اطلاعات بیشتر اینجا را ببینید )
این انیمیشن نیز در دنیای انیمیشن وال ای ؛ یعنی در اکسیوم رخ می دهد!
داستان این کوتاه ؛ درباره ی رباتی است که با بسته شدن در اکسیوم توسط وال ای ؛ بیرون گیر می افتد و دنبال راهی هستش که بتونه دوباره به داخل برگرده!
این انیمیشن در تمام نسخه های دی وی دی و بلوری وال ای موجود است و جزو امکانات ویژه ی فیکس می باشد!
کارگردان این انیمیشن رو آنگوس مکلین به عهده داشته و طبق گفته ی دوستانی که دی وی دی به دستشان رسیده ؛ برن ای سرشار از خنده و جذابیت است.
خودم هم دی وی دی وال ای رو به یکی از دوستام گفتم برام بیاره! هر موقع اومد خبرتون میکنم! :))
» ادامه مطلب

مراسم هالووینی پیکسار!

۱۳۸۷-۰۸-۱۵

این پست رو برای هالووین می خواستم بنویسم ولی خب بخاطر این بلاگر فلان فلان شده نشد. برای همین الان میزارمش
کمپانی پیکسار به مناسبت هالووین جشنی رابه مجری گری جان لسستر ترتیب داده بود که در آن بخش های جالبی با حضور کارکتر های معروف سینمایی مثل ایندینا جونز و ... اجرا شد!
گرازش کل این جشنو می تونید در اینجا بخونید.
» ادامه مطلب

چه خبر از DVD وال ای ؟

سایت UltimateDisney.com نسخه ی 3 دیسک دی وی دی وال ای ( یا همون گلد ادیشن) وال را دریافت کرده و تعداد عکس از منو های آنرا در اینجا منتشر کرده! که توصیه میکن حتما ببینید!
فقط باید بگم شاهکاره! خیلی قشنگن ، من که هرجوری شده میگیرمش!
اینم تعدادی ازعکس ها :
» ادامه مطلب

توجه ! newt در حال گذر است!

تا حالا فکر کنم پست های زیادی درباره ی ریزه کاری های پیکسار نوشتم و امروز می خوام یکی دیگه بهشون اضافه کنم!
همونطور که میدونید ، newt انیمیشنی هستش که پیکسار قرار در سال 2012 بسازه.
خب این تصویری هستش که از یکی از خیابان های داخل موسسه ی پیکسار گرفته شده : ( همین چیزاست که پیکسارو متمایز میکنه!)
اگر از این مطلب خوشتون اومده، توصیه می کنم مطالب زیر هم ببینید :
-قوری های پیکساری
-دور پیکسار در 18 صفحه!
» ادامه مطلب

نتایج نظرسنجی

خب چند روزه که نظرسنجی تموم شده و بر خلاف انتظار من نتایجش خیلی جالب شده! :

وال-ای : 21 رای
کنگ فو پاندا : 3رای
رتتویی : 8رای
ماداگاسکار : 1رای
باور نکردنی ها : 1رای

با این حساب وال ای بهترین موسیقی متن رو داشته ، البته من خودم فکر میکردم رتتویی بیشترین رای رو بیاره ولی خب مثل اینکه وال ای محبوب تره!
اینم موسیقی متن وال ای برای کسانی که مایلند آنرا داشته باشند! لینک
» ادامه مطلب

برگشتم!

سلام
بعد از مدت ها برگشتم! این لعنتی بلاگر فلان فلان شده معلوم نیست با من چه دشمنی ای داره! هر 10 روز یکبار حال آدمو می گیره تا باز بشه! الانم من با 100 جور پراکسی تونستم بیام!
برای همین گفتم تا قطع نشدم آخرین اخبار رو بگم!
از الان به بعد کورس سرعتی آپدیت وبلاگ شروع میشه!!!!1
» ادامه مطلب
طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده