خبر خیلی خیل خیلی مهم

۱۳۸۷-۰۱-۲۶

سلام
با اینکه من در وسط امتحانات هستم و کلی درگیر درس هستم الان با چند خبر تکان دهنده مواجه شدم و نتونستم دربارشون ننویسم.
البته دوست خوبم در وبلاگ انیمیشن امروز خیلی زودتر این اخبار را منتشر کردند ولی خوب خودم هم خواستم بگمشون .

الف - دروغ سیزده ؟ یا استدیوی پیکسار ؟
یکی از کارمندان پیکسار اعلام کرد که در ماه جون پیکسار کاری که اپل سال پیش انجام داد را تکرار می کند یعنی همانند اپل که بخش Computer را از اسمش حذف کرد پیکسار نیز بخش animation را از خواهد کرد و به سراق فیلم های سینمایی هم خواهد رفت . ( البته امتجانام که تموم بشه یک بحث کلی می کنم در این باره )

ب- انیمیشن کوچک بعدی پیکسار : پرستو
جدید ترین انیمیشن کوچک پیکسار ( بعد از لیفتد اینجا را ببینید ) در 27 جون همزمان با اکران وال- ای نمایش داده می شود , این انیمیشن توسط داگ سوییتلند کارگردانی شده که به آن هم می پردازیم.

ج-3 انیمیشن بعدی پیکسار و دیزنی
* 27 می فیلم آپ ( به این هم می پردازم )





*18 جون 2010 انیمیشن داستان اسباب بازی های 3 (فعلا به این نمی پردازیم )







*تابستان 2011 انیمیشن newt (اصلا اول بزارین تاریخ دقیقش معلوم بشه بعد بپردازیم بهش )




*کریسمس 2011 انیمیشن the Bear and the Bow (به پرانتز بالایی مراجعه شود )







*تابستان 2012 انیمیشن ماشین های 2 ( به این می پردازم )









د-تریلر عصر یخ 3 آنلاین و حالا به صورت HD

به گزارش سایت اخبار انیمیشن تیرلر عصر یخ 3 حالا به صورت HD هم منتظر شد ببینید

دوستان اگه اشکال تایپی داشت ببخشید ... آخه خیلی عجله ای نوشتمش ولی از شنبه که امتحانام تموم بشه به تک تک این موضوعات جداگانه می پردازم
امیدوارم این مطلب مفید بوده باشه

منابع :
پیکسار بلاگ
پیکسار پلنت
طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده