وال ای برای بهترین فیلم ؟ 2

۱۳۸۷-۰۴-۲۲

منتقد فیلم جویی مونگسترم از وال استریت جورنال نیز هم از پیشنهاد قرار دادن وال ای برای بهترین فیلم دوره ی بعدی اکادمی اسکار طرفداری کرد و گفت که وال ای کاملا ارزشش را دارد.
ماجرای نامزدی وال ای برای بهترین فیلم حدود دو هفته قبل توسط "ان وال مگ" آغاز گردید و بعد از آن نیز توسط "مجله ی تایم" مورد توجه قرار گرفت و این باعث خوشحالی است که این رسانه ها به این موضوع اهمیت می دهند و امید می دهند که امسال می تواند سال پیکسار برای نامزدی و حتی برنده شدن اسکار بهترین فیلم باشد.
پی نوشت : واقعا اگه وال ای برای بهترین فیلم نامرد بسه یک تحول بزرگ برای پیکساری ها و شاید در کل دنیای انیمیشن باشه، شما چه فکر می کنید ؟

4 نظرات:

بنظرم نامزد شدن یا حتی برنده شدن جایزه اسکار در حقیقت هیچ تاثیری در کار پیکسار یا شرکت های دیگه نداره. قضیه اسکار بیشتر یه جور مجلس گرم کنی و سیاسیه. تاییدی بر درستی کار جایزه گرفته شده نداره.

میلاد عزیز حق با شماست ولی اینی که یک انیمیشن جایزه ای رو که سال ها متعلق به فیلم های سینمایی بوده رو ببره باعث یک تحول در دنیای سینما می شه و صنعت انیمیشن رو متحول می کنه! آخرین باری که این اتفاق افتاد مال نامزدی انیمیشن دیو و دلبر در سال 1991 بود که خود اون هم در نوبه ی خود یک تحول بود!

اومدم بگم که قبلا برای دیو و دلبر هم این اتفاق افتاده بود که دیدم قبلا گفته شده. موفق باشید

ازون نظر...!
بله شاهین جان کاملا درست می گید.

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده