آپ در بالاترین ها !

۱۳۸۸-۱۱-۱۴

مثلا قرار بود اینجا همینجوری خالی بمونه ولی این پیکسار لعنتی منو مجبور کرد که دوباره دست به قلم بشم !
مقدمه
سال پیش دیزنی یک کمپین برای نامزد شدن وال-ای برای بهترین فیلم اسکار شروع کرد تا تحولی که در چندین سال قبلش با انیمیشن دیو و دلبر بوجود آورده بود رو تکرار کنه ، هرچند اینطوری نشد و وال-ای در همون رشته ی بهترین انیمیشن قرار گرفت و اونو برد !
امسال هم با سرو صدایی که پیکسار با آپ بپا کرد ( بهترین فیلم سایت rotten tomatoes با امتیاز 98 درصد ) دیزنی یکبار دیگر کمپین انیمیشن برای بهترین فیلم رو یکبار دیگر برگزار کرد ، و به دلیل افزایش کاندیدا های این رشته به 10 عدد ، شانس دیزنی خیلی بیشتر شد.

معرفی کاندیدا ها
بالاخره انتظار ها به پایان رسید و 2-3 روز پیش آکادمی نامزد های هشتاد و دومین دوره ی مراسم اسکار را معرفی کرد و دومین طوفان صنعت انیمیشن رو با معرفی انیمیشن آپ به عنوان یکی از 10 کاندید دریفات اسکار بهترین فیلم ، برپا کرد

دیگر رشته ها
البته قرار گیری در بین 10 فیلم برتر سال تنها درخشش این انیمیشن نیست ، امسال استدیوی پیکسار برای 5 رشته نامزد دریافت جایزه ی اسکار شده (سال پیش : 7 ) که به شرح زیر می باشد.
  • بهترین فیلم
  • بهترین انیمیشن
  • بهترین موسیقی متن
  • بهترین میکس صدا
  • بهترین فیلمنامه
متاسفانه انیمیشن "کمی تا قسمتی ابری " در رشته ی بهترین انیمیشن کوتاه قرار نگرفته

شانس پیکسار برای برد
مسلما وقتی انیمیشن آپ در بین 10 فیلم برتر سال قرار می گیرد بردن اسکار بهترین انیمیشن برایش قطعی می شود ، در مورد موسیقی هم بدلیل نداشتن رقبای قدر احتمال بردن با این انیمیشن است.
ولی در مورد بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم پیکسار رقابت بسیار نزدیکی با دیگر رقبایش بخصوص آواتار و حرامزاده های پست فطرت دارد و نمی توان نظر قطعی داد!چ
البته پیکسار حتی اگر موفق به بردن اسکار بهترین فیلم نشود باز هم نام خودش را با این نامزدی در تاریخ انیمیشن و سینما جاودانه کرده و دنیای انیمیشن رو برای همیشه متحول کرده !

4 نظرات:

با سلام

وبلاگ بسیار پربار و خوبی دارید مشتری دائمی وبلاگتون شدم ضمنا لینک شدید .

اگر قابل دونستید ما رو هم لینک کنید .

با تشکر از شما

alirezadesign.blogfa.com

دانلود تکه هایی از دوبله انیمیشن بربلندا به مدیریت محمد رضا صولتی در مشهد...

http://mdcartoon.blogfa.com/post-75.aspx

واقعآ برگشتی؟

آخ جون!!!D:

@علیرضا :
مرسی برای لینک ، لینک شما هم اضافه شد !

@شایان :
نه ، هنوز معلوم نیست ! :))

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده