درهای پیکسار در 11 اوکتوبر باز می شوند

۱۳۸۷-۰۶-۱۰

موزه ی هنر های کارتونی که هر سال توسط پیکسار برگزار می شود ، بار دیگر از راه رسید! این پنجمین دوره از این موزه ها و دومین دوره ی روز تفریح خانوادگی پیکسار است. در های استدیوی پیکسار در این روز برای بازدیدکنندگان باز می شود و آنها می توانند یک روز را در استدیوی انیمیشن سازی پیکسار تجربه کنند.
قیمت بلیت های این موزه 200$ برای هر شخص و 1200$ برای هر 10 نفر است.
این رویداد در ساعت 5:30 ، در سالن اصلی پیکسار آغاز می شود و بازدید کنندگان می توانند در آنجا چرخی زده و به تصاویر وال ای که به در و دیوار چسبیده شده اند نگاه کنند ( تصاویر دیوار های سالن اصلی پیکسار با اکران هر انیمیشن تغییر می کنند ).در ساعت : 6:30 بازدید کنندکان وارد سینمای 235 نفری اختصاصی پیکسار می شوند و پشت صحنه و طریقه ی ساخت " در جستجوی نمو" ، "شگفت انگیزان" ، "رتتویی" و وال-ای را تماشا می کنند. و همچنین می توانند نگاهی به آخرین انیمیشن کوتاه پیکسار ، یعنی برن ای بیاندازند.
در آخر هم بعد از سخنرانی ( نمی دونم کی حرف می زنه ) می توانند با کارکنان پیکسار در سالن اصلی حرف بزنند و از فروشگاه تازه تاسیس پیکسار یادگاری بخرند.
در طول این تور هم از بازدید کنندگان بوسیله ی خوراکی و نوشیدنی های مختلف پذیرایی می شود ( حاضرم شرط ببندم یکی از خوراکی ها کورنفلکس های محبوب پیکسار هستش )
باید خیلی مراسم باحالی باشه ، حیف که تو ایرانیم و نمی تونیم بریم
طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده