ماداگاسکار2 : فرار به آفریقا

۱۳۸۶-۱۲-۲۸

سلام
همانطور که قول داده بودم صبح 29 اسفند برگشتم با اولین پست نوروزی که پرونده ای برای انیمیشن ماداگاسکار 2 است

به احتمال زیاد همه انیمیشن ماداگاسکار را دیده اند ، یک انیمیشن زیبا و به نظر خودم شاهکار ، البته طبق یک نظرسنجی ، امتیازش کمتر از انیمیشن شرکت پیکسار شد ولی بهرحال خیلی ها آنرا دوست دارند و هنوز هم از دیدن آن لذت می برند .
اما هدف من از این مقدمه ، معرفی یکی از جدیدترین انیمیشن های دریم ورکس که نوامبر امسال اکران می شود بود یعنی ماداگاسکار 2 : فرار به آفریقا.

نام این انیمیشن ابتدا the crate escape بود که بعد ها به escape to Africa تغییر کرد و خودم هم هنوز دلیلش را نمی دانم.
داستان ماجرا از این جا شروع می شود که گروه نیویورکی ما به همراه پادشاه جولیان ( همان خواننده ی آهنگi like to move it) تصمیم می گیرند به شهر خودشان باز گردند و برای این کار از هواپیمای باقی مانده در ماداگاسکار استفاده می کنند ولی در حین سفر موتور ها از کار می افتند و آنها وسط آفریقا فرود می آیند .

در این قسمت همانند قسمت قبل بن استیلر به جال الکس ، دیوید اسچویمر به جای ملمن و کریس راک به جای مارتی صحیت می کنند . کارگردان آن اریک دارنل و تام مکگرف و همانطور که گفته شد تاریخ اکران آن 7 نوامبر همین سال است
از تریلر این انیمیشن به نظر می آمد به قابل قبول باشد ولی باید صبر کنیم تا خودش بیاید و ببینیم آیا در حد قسمت قبلی است یا نه ؟
البته به نظر خیلی از منتقدان دریم ورکس این انیمیشن را برای رقابت با بولت (Bolt) دیزنی که در آن جان تراولتا گویندگی می کند ساخته است.
به محض اینکه خبر جدیدی پیدا کردم در جریان می گذارمتان...
پی نوشت :منتظر پرونده ی های بعدی ما باشید !!!!

1 نظرات:

Отличный читать, я только что прошел это наколлегу, который делал некоторые исследования на этот счет. И он только что купил мне обед, я нашел это для него улыбка Поэтому позвольте мне перефразировать это : спасибо за обед! привет!

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده