وال •ای از نوع کاغذی

۱۳۸۷-۰۴-۰۶

سلام
فردا وال ای اکران می شود و مطمئن هستم همه ی طرفداران پیکسار و در کل همه ی طرفداران انیمیشن هیجان زده هستند زیرا برای این لحظه روز شماری کرده اند. این انیمیشن این طور که به نظر می رسد قرار است تحولی در انیمیشن های پیکسار و در کل در دنیای انیمیشن ایجاد کند، زیرا این انیمیشن تا حد امکان از دیالوگ ها صرف نظر کرده و آنرا به پانتومیم تبدیل کرده است. که البته به این دلیل دیگر بخش های فیلم کارشان سخت تر شده زیرا باید جای خالی این مهم را پر کنند و که این خود مستلزم تلاش و کار بسیار است.
من هم به این دلیل تصمیم گرفتم که یک مطلب نسبتا سرگرم کننده راجب این انیمیشن بنویسم . اول خواستم یک نیمچه پیشگویی بنویسم ولی با دیدن این تصاویر نظرم عوض شد و آنرا برای مطلب پیش از اکران انتخاب کردم.
همانطور که می دانید از هنگامی که پیکسار نام و داستان انیمیشن جدیدش را عنوان کرد و عکس هایی از روبات فوق العاده دوست داشتنی خود یعنی والای منتشر کرد مدل های مختلفی از این روبات وارد بازار شد.
از روبات های ساده ای که به تلویزیون وصل می شدند و یا از عروسک های وال ای بگیرید،

تا روبات پیشرفته ی همه کاره با قابلیت های بسیار ولی این وال ای جدید واقعا شاهکار است ... این وال ای، کاغذی است، سازنده ی این گونه روبات با سلیقه ی جالبی والای را از کاغذ ساخته تا هدیه ای باشد برای دوست دارن این انیمیشن.


خب این هم هدیه ی من به دلیل اکران انیمیشن وال ای و امید برای شکسته شدن رکود های قبلی پیکسار و همچنین رکورد های حال حاضر باکس آفیس.

منبع : +
پی نوشت : این مطلب فعلا مطلب قبل از اکران بود ، بعد از اکران مطالب بهتری در رابطه با این انیمیشن می نویسم ;)

2 نظرات:

سلام
من فیلم را هنوز ندیدم .اما کسانی که قبولشان دارم خیلیاز آن تعریف میکنند.منتظر ممونم تابا کیفیت خوب ببینمش.

just perfect...

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده