برگشتم!

۱۳۸۷-۱۰-۲۶

سلام به همه !
خب ؛ من دوباره به دنیای انیمیشن برگشتم!
راستش درگیر امتحانا بودم ولی شما میتونید فرض کنید وبلاگ ما اروپایی بوده و بخاطر تعطیلات کریسمس ؛ یک مدت تعطیل بوده !!
خب راستش در این پست ؛ مثل پست برگشتی که خرداد ماه زده بودم‌)مشاهده) میخواستم کمی اطلاعات راجب وضعیت وبلاگ بدم!
خب راستش خیلی ها در طی نظراتشون اعلام کرده بودند که مطالب وبلاگ خیلی خنک شده و قالب وبلاگ هم خیلی زشته ! برای همین هم وقت امتحانا خیلی روی این ۲ مورد کار کردم و به یک نتایج جالبی رسیدم !
اول از همه مطالب وبلاگ از امروز به بعد کمی تغییر میکنه و سعی میکنم بجای اخبار ؛ بیشتر مطالب جالب و سرگرم کننده بزارم !
دوم اینکه لینک های دانلود رو قصد دارم کمتر کنم ! چون وبلاگ یذره قانونی تر بشه و DRM فیلما رعایت بشه !!!! البته اگه کسی خیلی لینک هارو لازم داشت یک ایمیل بزنه براش بفرستم!
سوم هم اینکه خودتونو برای ویژه به توان ۲ی سوم آماده کنید !!! بهترین ویژه ای میشه که تو عمرتون دیدید ! یک فستیوال ۷روزه ؛ هر روز یک سوپرایز !!!!! و همچنین ۳ عدد ابر سوپرایز !!!
همین دیگه ... فعلا دارم روی یکی دو تا نوشته جالب کار میکنم که تا تموم شد منتشرشون میکنم !
منتظر باشید !

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده