وال ای برای بهترین فیلم ؟

۱۳۸۷-۰۴-۰۷

سایت "اِن وای مَگ" مبارزه ای را برای وال ای به راه انداخته که جایزه ی بهترین فیلم اسکار را کسب کند. این سایت که یک سایت فرهنگی و سرگرمی است گفته :
آیا امسال می تواند سالی باشد که آکادمی بالاخره قبول کند که انیمیشن های پیکسار از هر فیلم هالیوودی ای که ساخته می شود به معیار های آکادمی یعنی عالی ، با کیفیت و محبوب بودن نزدیک تر هستند ؟ معیار هایی که سال هاست از اسکار ناپدید شده اند و همه درباره ی آنها بحث می کنند.
البته این نکته واقعا درست است و حال که این فیلم در روز اول نمایش خود رکورد اولین روز نمو را زد ، انتظار می رود که بتواند از همه ی انیمیشن های پیکسار محبوب تر شود و با استقبال بیشتری پذیرفته شود. ( حتی از در جستجوی نمو ). البته حتی اگر از شرک 2 نیز در لیست پرفروشترین انیمیشن ها نیز بالاتر برود جای تعجب نیست. ولی بردن اسکار بهترین فیلم یک چیز دیگر است و می تواند تاریخ اسکار را برای همیشه تغییر دهد ، البته بعضی ها نیز ممکن است بگویند که انیمیشن ها که خود شاخه ی مخصوص دارند چرا باید در این شاخه بیایند ؟ولی آیا هنوز زمانش نرسیده که ارزش انیمیشن ها از فیلم سینمایی نیز بالاتر برود ؟
اگر شما هم نظری دارید در بخش نظرات بیان کنید
» ادامه مطلب

وال •ای از نوع کاغذی

۱۳۸۷-۰۴-۰۶

سلام
فردا وال ای اکران می شود و مطمئن هستم همه ی طرفداران پیکسار و در کل همه ی طرفداران انیمیشن هیجان زده هستند زیرا برای این لحظه روز شماری کرده اند. این انیمیشن این طور که به نظر می رسد قرار است تحولی در انیمیشن های پیکسار و در کل در دنیای انیمیشن ایجاد کند، زیرا این انیمیشن تا حد امکان از دیالوگ ها صرف نظر کرده و آنرا به پانتومیم تبدیل کرده است. که البته به این دلیل دیگر بخش های فیلم کارشان سخت تر شده زیرا باید جای خالی این مهم را پر کنند و که این خود مستلزم تلاش و کار بسیار است.
من هم به این دلیل تصمیم گرفتم که یک مطلب نسبتا سرگرم کننده راجب این انیمیشن بنویسم . اول خواستم یک نیمچه پیشگویی بنویسم ولی با دیدن این تصاویر نظرم عوض شد و آنرا برای مطلب پیش از اکران انتخاب کردم.
همانطور که می دانید از هنگامی که پیکسار نام و داستان انیمیشن جدیدش را عنوان کرد و عکس هایی از روبات فوق العاده دوست داشتنی خود یعنی والای منتشر کرد مدل های مختلفی از این روبات وارد بازار شد.
از روبات های ساده ای که به تلویزیون وصل می شدند و یا از عروسک های وال ای بگیرید،

تا روبات پیشرفته ی همه کاره با قابلیت های بسیار ولی این وال ای جدید واقعا شاهکار است ... این وال ای، کاغذی است، سازنده ی این گونه روبات با سلیقه ی جالبی والای را از کاغذ ساخته تا هدیه ای باشد برای دوست دارن این انیمیشن.


خب این هم هدیه ی من به دلیل اکران انیمیشن وال ای و امید برای شکسته شدن رکود های قبلی پیکسار و همچنین رکورد های حال حاضر باکس آفیس.

منبع : +
پی نوشت : این مطلب فعلا مطلب قبل از اکران بود ، بعد از اکران مطالب بهتری در رابطه با این انیمیشن می نویسم ;)
» ادامه مطلب

اطلاعاتی تازه از داستان اسباب بازی های 3

۱۳۸۷-۰۴-۰۴


سایت MTV در گزارشی اطلاعات جدیدی راجب انیمیشن Toy story 3 منتشر کرد که منابع آن کارمند پیکسار جان رَتزِنبرگر و استلا هریس گوینده ی نقش خانم کله سیب زمینی بود.

اینطور که به نظر می رسد بر اساس گفته ی جان رتزنبرگر در ابتدای فیلم "هَم صندوق پس انداز " نقش منفی را دارد ولی در آخر داستان به قهرمان تبدیل می شود

در این فیلم نقش خانم کله سیب زمینی بسیار بیشتر از قبل است و او را خیلی بیشتر می بینیم.

و در آخر هم این خبر که کارگردان و نویسنده ی والای ، اندرو استانتون سال پیش تغییراتی بر روی فیلم نامه ی این انیمیشن انجام داده است.
به نظر فیلم جالبی خواهد شد باید منتظر باشیم و ببینیم ...
» ادامه مطلب

جورج کارلین درگذشت

۱۳۸۷-۰۴-۰۳

دیروز جورج کارلین شومن ، کمدین و بازیگر معروف در سن 71 سالگی در گذشت. با آنکه کارهای او مربوط به اواخر دهه ی 70 بود ولی از آخرین کارهایش صحبت بجای "فیلمور" در انیمیشن ماشین ها بود.

روحش شاد
» ادامه مطلب

کلیپ ماه

۱۳۸۷-۰۴-۰۱

سلام
از این به بعد اول هر ماه یک کلیپ از یوتیوب برایتان قرار می دهم که هم جالب و هم مربوط به دنیای انیمیشن باشد.
این کلیپ ها اگر دنباله دار باشد در چند روز و اگر تک کلیپ باشد در یک روز برایتان قرار می دهم.
کلیپ تیر ماه هم نواخته شدن آهنگ ",Wall Rat" از انیمیشن راتاتویی توسط پیانو است که بسیار زیبا و جالب است و به همه دیدنش را توصیه می کنم
این آهنگ توسط آهنگ ساز راتاتویی ( رَتَتویی ) مایکل گیاچینو ساخته شده بود که آلبوم آن نامزد بهترین موسیقی متن اسکار شد ولی متاسفانه آنرا دریافت نکرد
نوت این قطعه را هم در اینجا می توانید دانلود کنید

» ادامه مطلب

برن ای : انیمیشن کوچک بعدی پیکسار

۱۳۸۷-۰۳-۳۱


در انجمن های سایت سیاره ی پیکسار ، یکی از اعضا که میافکا نام دارد و از نوازندگان موسیقی انیمیشن والای است ، اطلاعاتی درباره ی انیمیشن کوچک بعدی پیکسار افشا کرد. وی گفت :
"به دلیل اینکه ظبط موسیقی وال ای در اواخر آپریل به پایان رسید ، ما همراه دیگر نوازندگان تصمیم گرفتیم که قطعات انیمیشن کوچک بعدی پیکسار را که قرار است همراه دی وی دی والای منتشر شود را نیز تمام کنیم. این انیمیشن برنای (BurnE ) نام دارد و درباره ی رباتی به نام برن ای است. آهنگساز این انیمیشن جک ردفورد (JAC redford) است و نام کارگردان را متوجه نشدم چون اون در آخر فقط برای خسته نباشید اومد . این خیلی خوبه که از همین الان برنامه هایی برای دی وی دی وال ای هستش و از اون خوبتر هم اینه که کمتر از 10 روز دیگه به اکران این انیمیشن مونده."
منبع : سیاره ی پیکسار



» ادامه مطلب

کلیپ های جدید

سلام
در این چند روز که نبودم ، ویدیو های زیادی اومد مثل وال ای ملاقات با توپ بسکتبال و چند ملاقات دیگر و کلیپ های مختلف از وال ای ، ولی در این بین دو کلیپ را که از همه جالب تر بودند را برایتان قرار می دهم.
اولین کلیپ سومین تیزر از انیمیشن وال ای است که یکی از قشنگ ترین و اکشن ترین تیزر های این فیلم است و ارزش یک بار دیدن را حتما دارد.


دومین کلیپ هم کلیپی از جدید ترین انیمیشن کوتاه پیکسار یعنی "پرستو" (Presto) است که اولین کار دوگ سوییتلند است و همانند انیمیشن های " تام و جری" و سری کارتون های "لونی تونز" است
برای دیدن اینجا را کلیک کنید
» ادامه مطلب

6 کلیپ جدید از وال •ای

۱۳۸۷-۰۳-۳۰

سایت سینمایی IESB.com به تازگی 6 کلیپ جدید و کوچک از انیمیشن جدید دیزنی / پیکسار : وال• ای منتشر کرده که در پایین می توانید لیست آنها را ببینید.

Clip 1- Day at Work

Clip 2 – The Sky is Falling

Clip 3 – Dance off

Clip 4 – Foreign Contaminant

Clip 5 – The Repair Ward

Clip 6 – Podblast

توجه : ممکن است محتویات فیلم راافشا کند


» ادامه مطلب

من برگشتم

۱۳۸۷-۰۳-۲۶

سلام
امتحانام تموم شد من هم برگشتم.
مرسی از همه ی دوستانی که نظر دادند این چند وقت و مرسی از وبلاگ انیمیشن امروز
و همینطور از همه ی کسانی که به وبلاگ رای دادند در رای گیری و باعث شدند وبلاگ سی و سوم بشه
بزودی کار وبلاگ رو دوباره شروع می کنم ولی گند روزی وقت لازم دارم تا اخبار این یک ماه رو بخونم.
فعلا خداحافظ
» ادامه مطلب
طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده